Pierwszy post. "Bóg Nigdy Nie Mruga"

Cześć :)

Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, jeżeli mogę użyć tak tego słowa :)
Ten blog, jak mówi nazwa sama przez siebie o wszystkim i o niczym, ale bardziej się będzie skupiała na książkach. Ten blog nie będzie recenzjowy, lecz będą tu zawarte moje przemyślenia
Zapraszam również na mojego "książkowego" instagrama, czyli bookstagtama wszystkoinic1996 :)

Pierwszy post chciałam zacząć od książki, którą jako pierwszą przeczytałam w tym roku. Regina Brett - Bóg Nigdy Nie Mruga.
Od pewnego czasu mnie ciekawiły jej książki, ponieważ na instagramie i nie tylko widziałam mnóstwo osób, które je czytało.
No i się stało. Dostałam cały komplet książek na święta Bożego Narodzenia

Ciężko mi jest opisać, jak wielki talent do pisania ma Regina. A jestem dopiero w trakcie jej drugiej książki i nie mogę się doczekać aż przeczytam wszystkie. Lekcje Reginy dają wiele do myślenia, jak i o sobie, jak i w sprawie wiary.

Opisała tu swoją historię, jak została felietonistką, historię walki z rakiem, hitorię z Bogiem. Jej słowa są bardzo inspirujące, dla człowieka w każdym wieku.
"Kim jestem?
Dzieckiem Bożym.
Czego mi potrzeba?
Niczego.
Co mam?
Wszystko."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trochę o czytaniu

Chris Kuzneski "Kronika Szaleńca"